Szombat: Egész nap szar, esős időnk volt, nem is volt nagyon kedvem kimozdulni. Reggel elmentünk a pékségig, ettem isteni meleg sajttal töltött péksüteményt, s ennyiben ki is merült a napi jó dolog. Aludtam, pihentem, filmet néztem a laptopon, s ezzel valahogy el is telt a nap.

Innentől már nincsenek tervezett programjaink és kirándulásaink, strandolásra készültünk, remélem, a többi napon már jobb idő lesz, mert így unatkozni fogok a végén...

 

 

Vasárnap: Anya lelkesen ébresztett a ma reggel azzal, hogy hét ágra süt a nap. Végre!

Ma is elmentünk reggeli után a pékségbe, vettem kenyeret, hogy legyen (az otthonról hozott Wasa kenyerem elfogyott), ebből jut még szendvicsnek is keddre szerintem.

Visszafelé jövet betértünk az italboltba is, ahol nevetséges összegért (100 ml-ért 3 euró) szert tettem egy kedvenc parfümöm kamu-változatára. Anya felmérte a metaxa kiszerelések árait, de egyelőre még nem vett semmilyet, ajándékba akar vinni egy ismerősének.

 

Lecuccoltunk az apartmanban, fürdőruhára váltottunk és levonultunk a partra. Rengetegen voltak, így próbáltam kisebb népsűrűségű helyet vadászni. Úszkáltunk, aztán én kifeküdtem a türcsire aszalódni, időnként fordultam, hogy azért ne égjek szénné. Jó színem lett :) Kora délután feljöttünk ebédelni, utána én már csak a teraszunkra ültem ki, rám jött az olvashatnék, így anya hiába hívott további fürdőzésre, már nem tartottam vele, csak az alkonyati körnél, akkor is csak fotózás céljából.

Ledobtam a pacskert és a vízben mászkáltam jó darabig a fotómasinával meg lődöztem, amit arra érdemesnek tartottam.

 

Vacsi, majd kisétáltunk a kisvonat végállomásához. Arra gondoltunk, hogy megyünk egy teljes kört vele (Nei Pori – Platamonas – Nei Pori), oda-vissza és megnézzük az esti fényeket és a nyüzsgést. Platamonasban nagy élet volt, a főutcáján minden bolt nyitva, fényárban úszva várta a sok embert. Az egyik kereszteződésben meg kellett állnunk, mert egy akkora motorcsónakot húzott egy dzsip, ami majdnem hogy hosszabb volt, mint a kisvonatunk. Komoly látvány volt. Platamonasban ücsörögtünk 10 percet, aztán indultunk is vissza. Sok szép szállodát és hotelt láttunk útközben, biztos jó lehet azokban megszállni.

 

Visszaérkeztünk N. Poriba, útban az apartman felé még betértünk egy-két boltba (mert miért ne) s többek közt végre vettem tahini-t (szezámkrém, Egyiptomban ettem először) is, macedónt és mézeset, már napok óta szemeztem vele, mostanra szántam el magam (amíg még van rá pénzem :) ).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karinautazik.blog.hu/api/trackback/id/tr411417111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása